CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 25, 2010

Aku Sakit ...


Aku x layak untuk mana2 perempuan ??? mungkin betol .. cara aku melayan perempuan x sama dgn lelaki2 laen .. aku bukan lelaki yg sempurna .. yg mane bersama aku pasti akan terseksa .. mungkin suda takdir dan nasib aku ... kamu mmg sempurna bg aku .. tp aku x pandai nak hargai kamu .. aku buta ..aku x nampak keikhlasan kamu mencintai aku .. kau penawar jiwa ... kau sinar segala-gala .. maaf kan aku ... aku x nak tgok kamu x bahagia sama aku .. bia aku simpan saja kenangan aku dgn kamu .. ini semua bukan dendam dan bukan sebab aku terpaksa ... tp dalam hati aku aku susah untuk melupakan kamu ..selepas ini aku derita tanpa kamu .. aku doa kamu akan selalu bahagia .. jumpa insan yg boleh mencintai kamu ... aku doa kan agar kamu selalu bahagia .. x de lg seksa , sengsara dan tangisan ... ku yakin kamu akan fahami apa yg aku laku kan ... demi kebaik kan kamu yg aku cintai ..... aku lepas kan kamu demi kerelaan aku ... biar aku undur kan diri bersama kenangan kenangan kita ....kamu di hati ku selama - lama nya ...

1 comments:

Hanniss SaNia said...

cian adeq saya ni..tenang ..f0kus ur j0b k?? da keje nan papa... tp igt time edd da ada wet, da kaya, time tu kene cari gurl btol2 ikhlas.. skang ni gurl suka laki nye wet jep... :) jgn mudah giv up, n life ada byk cabang...